Kako je jedan čovjek upoznao milione sa muzikom Michaela Jacksona, U2…

Foto: promo

Ljubitelji elektronske muzike u New Yorku posjećivali su klubove The Loft i Paradise Garage osamdesetih godina. Mnogi od njih imali su priliku među prvima čuti uživo sugrađanina portorikanskog porijekla, ne sluteći da će njegov rad revolucionalizirati i komercijalizirati elektronsku muziku, te mu u procesu stvaranja donijeti i prestižnu muzičku nagradu Grammy. Taj ćelavi, odlično građeni, preplanuli i istetovirani stanovnik Velike jabuke danas je ‘inventar’ na najvećim festivalima elektronske muzike u svijetu – njegovo ime je, dakako, David Morales.

Morales je megapopularna i uspješna DJ zvijezda, Rolling Stones svijeta mikseta i gramofona. Sarađivao je sa i sa kumom housea Frankiejem Knucklesom, sa kojim je ostvario dugogodišnje prijateljstvo i uspješnu poslovnu saradnju u izdavačkoj kući Def Mix.

“Moj prvi putevi oko svijeta bili su sa Frankijem. Moje pojavljivanje na dodjeli nagrada Grammy bilo je sa njim, iako smo bili sukobljeni u istoj kategoriji. Od 1987. godine smo miksali zajedno, radili sa istim muzičarima, učili jedan od drugog”, rekao je jednom prilikom Morales za Guardian, nedugo nakon iznenadne Knucklesove smrti.

Morales je sarađivao sa najpoznatijim muzičkim imenima – bratom Michaelom i i sestrom Janet Jackson, Pet Shop Boysima, U2-om, Whitney Houston i Jamiroquaijem. Spisak je predug da bi bio tek tako ispisan – radio je sa više od 500 izvođača.

Sa takvim portfoliom, neko bi mogao pomisliti da David Morales posjeduje čeličnu disciplinu i vezanost za studio, pogotovo kada radi na novim remiksima. Istina je sasvim drugačija. Morales se vodi inspiracijom, trenutkom nadahnuća, te svoje remikse snima i producira u bilo kojem trenutku, dok postprodukciju prepušta svom inžinjeru. Kaže da na put ne kreće bez MIDI klavijature i laptopa. Morales ne vidi problem u tehnologiji koja olakšava posao DJ-u danas, ali se nekoliko godina nakon korištenja softverskih rješenja vratio na staroškolski princip miksanja, bez upotrebe automatske sinhronizacije pjesama.

“Treniran sam na vinilu i ne volim gledati u monitor dok sviram”, izjavio je za Ask.audio.

Morales također smatra da je odlična produkcija uzrokovana inspiracijom, a ne pritiskom.

“Producent se ne treba tjerati da pravi muziku. Ako se osjeća dobro, treba to uraditi, ako ne – neka ode pogledati film”, izjavio je Morales koji će nastupiti u Klubu 1 u Sarajevu, 8.12.2018. Karte se i dalje mogu kupiti ovdje.

Comments are closed.