7 trikova pomoću kojih biste mogli spriječiti hrkanje

Foto: Unsplash

Hrkanje je uistinu neugodna pojava koja, osim što uznemirava vašeg partnera, šteti i vašem snu. Kako biste spriječili hrkanje, potrebno je, prije svega, pronaći uzrok.

Evo nekoliko jednostavnih trikova koji brzo i učinkovito mogu riješiti ovaj problem:

Jastuk

Kako biste spriječili hrkanje, potrebno je osloboditi dišne putove. To ćete najjednostavnije učiniti uz pomoć jastuka. Spavajte na vrlo tankom ili pak debelom, dvostrukom jastuku.

Obje varijante omogućit će vam da dišete nesmetano, a samim tim i da prestanete hrkati.

Izbjegavajte mlijeko

Preporučuje se da mlijeko i mliječne proizvode poput probiotika, jogurta i kiselog mlijeka ne konzumirate u poslijepodnevnim satima, odnosno prije spavanja, jer oni potiču stvaranje sluzi koja može blokirati dišne kanale i izazvati hrkanje.

Smršajte

Činjenica je da korpulentniji ljudi imaju više problema s hrkanjem.

Gubitak kilograma dobar je za vaše zdravlje, a i oslobodit će protok zraka, olakšati vam disanje, a samim time i san.

Med

Kašika meda prije spavanja zdrava je za vaše grlo i sluznicu, a ujedno može pomoći pri problemima s disanjem, kašljem, ali i hrkanjem.

Spavajte na boku

Spavanjem na leđima pritišćete dišne putove, što dovodi do hrkanja, dok ih položaj na lijevom ili desnom ramenu otvara. Isto tako, spavanje na prsima bez jastuka može vam olakšati disanje.

Raspitajte se i o anatomskim jastucima koji su posebno dizajnirani protiv hrkanja.

Izbjegavajte alkohol i lijekove

Hrkanje možete spriječiti i izbjegavanjem alkohola i lijekova za smirenje. Iako ćete i od jednog i od drugog vrlo čvrsto spavati, oni opuštaju mišiće grla, što također može dovesti do hrkanja.

Stručna pomoć

Ako vam ne uspije nijedan od ovih šest trikova, pokušajte s flasterima protiv hrkanja koji su učinkoviti i vrlo jednostavni za korištenje.

Ako vam ne uspiju ni ove alternative, ostaje vam to da se obratite stručnjaku.

NAPIŠITE KOMENTAR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime