(FOTO/VIDEO) 30 dana jeo je i vježbao poput slavnog manekena, pogledajte kako je završilo

Svi mi gledamo fotografije savršenih tijela poznatih osoba i tješimo se da ne treba puno posla i odricanja kako bismo tako izgledali. Je li to istina, odlučio je provjeriti novinar BuzzFeeda Spencer Althouse.

Mjesec dana živio je poput Nylea DiMarca, jednog od najpoznatijih muških modela na svijetu. Nyle se pojavio u showovima America's Next Top Model i Ples sa zvijezdama, glumac je, model i aktivist u zajednici gluhih osoba.

 

View this post on Instagram

 

entire summer mood ?: @laurenbenedictmowl

A post shared by Nyle DiMarco (@nyledimarco) on

Razlog zbog kojeg je izabrao baš Nylea nije samo njegov fizički izgled, već i činjenica da je izgradio karijeru unatoč problemima sa sluhom. Kako je Spencer priznao, on je tijekom djetinjstva imao problema s mucanjem.

“Odrastao sam misleći da nemam glas. Nisam se osjećao dostojno ni dovoljno. To što je Nyle napravio sa svojim glasom, kao osoba koja je gluha, zaista je inspirativno i snažno, nadam se da ću se osjećati samouvjerenije oko svog tijela i glasa kad ovo završi”, rekao je na početku projekta.

Nyle vježba četiri dana tjedno, a svaki put izvodi vježbe za drugu grupu mišića. S obzirom na to da je u ranijim fitness izazovima Spencer vježbao svaki dan, isprva se bojao da će tri slobodna dana tjedno ostaviti traga te da rezultati neće biti impresivni.

“Vježbe su intenzivne. Nisam navikao raditi toliko vježbi po treningu pa ću se zaista morati tjerati. Nyle ima 45 sekundi odmora između svakog seta. To održava ‘pumpanje’ tijekom cijelog treninga. Svakog tjedna broj ponavljanja će se smanjivati za tri, no težina utega koju koristim će rasti. To će mi pomoći da izgradim mišiće”, opisao je, savjetujući čitateljima da koriste utege koje im nisu preteški.

Kad je riječ o prehrani, Nyle ima prilično standardan meni. Jede tri velika obroka i dva manja dnevno. Za doručak pojede šest jaja i jednu šalicu zobene kaše ili dvije kriške kruha. Usto popije dva proteinska shakea. Spencer je takav doručak podijelio u dva dijela, najprije je pojeo zobenu kašu i popio shake, a nakon teretane pojeo bi jaja i popio još jedan shake.

“Da to nisam podijelio, želudac bi mi eksplodirao”, napisao je.

Ručak se sastoji od mesa i povrća i uglavnom nema ugljikohidrata. Večera je slična, osim što joj Nyle pridoda jedan batat. Najčešće jede piletinu, odreske ili losos, a omiljeno povrće mu je brokula. Obroke sprema odjednom za cijeli tjedan.

Za međuobroke najčešće jede mozzarellu, šaku orašastih plodova ili jabuku. Nakon večere, ako ostane gladan, Spencer je smio pojesti šalicu nemasnog jogurta ili pola šalice zobene kaše s cimetom i medom.

“Najviše sam se bojao da ću izgubiti na kilaži ili mišiće do kraja projekta, jer je u prehrani bilo manje ugljikohidrata i kalorija nego što sam naviknut. Morao sam se podsjećati da Nyle i ja nemamo ista tijela”, napisao je.

Prva sedmica

Kako Nylovi treninzi uključuju brojne vježbe koje Spencer dotad nije radio, osjećao se kao početnik. Iako je posljednje tri godine vježbao i pazio na prehranu, ovo se zaista pokazao kao prvi dan izazova.

 

“Moje tijelo se osjećalo napumpano nakon svakog treninga. Ruke su mi se doslovno tresle. Radio sam puno više vježbi nego inače i stvarno sam to osjećao. Bez obzira na to koliko sam strahovao prije odlaska u teretanu, nakon nje sam se osjećao zadovoljno i svježe… I veoma bolno. Kao dijete ozlijedio sam rame pa sam morao jako paziti u teretani. Na moju nesreću, Nyle ima zaista intenzivne vježbe za ramena. Moj prvi veliki trening za ramena bio je veliki test jer se nisam htio ponovno ozlijediti. Bojao sam se da neću uspjeti i prije nego što je projekt počeo”, napisao je.

Kako je osjetio probleme s ramenom, na prvom treningu prestao je vježbati. Sad mu je bilo drago što Nyle ima dan odmora između treninga. Četvrtog dana izazova prvi je put vježbao s Nyleom, koji ga je iznenadio svojom pristupačnošću. Čak mu je predložio nekoliko alternativnih vježbi s kojima neće ozlijediti rame.

“Puno ljudi me pita kako je raditi s fotografima i kako funkcioniram na snimanjima i s dizajnerima. Kako komuniciram s njima? Meni je samo drago da rušim neke barijere”, rekao mu je Nyle o svojoj karijeri modela.

“Moje tijelo bilo je jako izmoreno i bolno tijekom prvog tjedna izazova, toliko da nisam mogao skinuti majicu. Kad bih se vratio doma s posla, samo bih sjedio na krevetu”, priznao je Spencer i dodao da ga je pripremanje obroka unaprijed spasilo jer ne zna kako bi takav kuhao.

Druga sedmica

Tijelo ga je manje boljelo, a u teretani se osjećao bolje jer je već usvojio vježbe. Ipak, cijelo vrijeme se uspoređivao s Nyleom.

“Morao sam se podsjećati da je on model i da mu plaćaju da tako izgleda. To je njegov posao. Osim toga, nismo u istoj fazi treninga pa nema smisla uspoređivati se s nekim tko ovako vježba godinama”, zaključio je.

Kako Nyle trči tijekom treninga, i Spencer je morao trčati, iako to mrzi. Polovica Nyleovih treninga počinje intervalima sprinta i hodanja. Umjesto trčanja, Spencer se prebacio na steper. U trening je ubacio i nekoliko vježbi koje on voli, poput trbušnjaka. Iako je Nyleova dijeta stroga, priušti si omiljenu hranu kad je zaista želi.

“Pobrinem se da su mi doručak, ručak i večera zdravi, a mislim da je u redu ponekad imati ‘cheat day’. Ako vam treba, nemojte se previše brinuti oko toga, bit će sve u redu”, rekao je.

Treća sedmica

“16. dana izazova primijetio sam da mi majice postaju preuske. Čudno je vidjeti takve rezultate nakon par sedmica, no to je bio dokaz mog napornog rada”, opisao je Spencer.

Kako kaže, tad je doživio krizu. Sviđalo mu se kako izgleda, ali cijeli projekt temeljio se na njegovim nesigurnostima i toksičnom načinu na koji se muškarce prikazuje u medijima. Shvatio je ipak da mu se od činjenice da dobro izgleda više sviđa činjenica da se osjeća dobro. S čitateljima je podijelio da je teretana uvijek prazna vikendima ujutro pa mu je to omiljeno doba za vježbanje.

Kad god bi počeo dan vježbom, tog bi dana donosio zdravije odluke.

 

 

View this post on Instagram

 

BuzzFeed has random yoga sessions on the roof now and I don’t hate it. ? @le_vaughn_duh

A post shared by Spencer Althouse (@spenceralthouse) on

Četvrta sedmica

Spencer je odlučio u jednom treningu napraviti 200 trbušnjaka i 200 zgibova. Sve je podijelio u pet setova po 40 vježbi s 45 sekundi odmora između setova. Prvih sto zgibova bilo je lako, no nakon toga se osjećao kao da su mu se ruke pretvorile u želatinu. Nakon sat i 17 minuta uspio je završiti taj izazov.

Kraj

“Mislim da ljudi kod ovakvih izazova žele samo vidjeti prije/poslije fotke, a ako transformacija nije golema, tvrde da je sve bilo uzalud. No tu je puno više od onog što se vidi na fotki. Zaista sam pomaknuo svoje granice u ovom izazovu. Osjećao sam obvezu dokazati da ova rutina zaista pali. Možda nije za svakoga, ali je za mene. Vidim fizičku transformaciju svog tijela, količina tjelesne masnoće smanjila mi se s 13,8 posto na 11,2 posto, i osjećam se mnogo snažnije”, poručio je Spencer, piše Index.hr