Jedite pametno: Evo od kojih 10 namirnica trbuh postaje ravan, a salo nestaje

Foto: Unsplash

Pokušavate se hraniti zdravo međutim vaše salo i dalje ne nestaje? Možda razlog leži u krivom odabiru namirnica…

Slanutak

Slanutak je bogat proteinima, vlaknima, antioksidansima i mineralima. Niskokaloričan je i potiče probavu te pomaže kod nadutosti.

Možete se pripremiti na salatu, kao varivo, a od slanutka se radi i ukusni namaz humus.

Bundeva

Bundeva ima više vlakana od quinoe, a kalija od banane. Ukoliko želite skinuti kilograme ovo je namirnica koja bi se često trebala nalaziti na tanjuru.

Bundevu možete peći u pećnici ili od nje napraviti ukusnu, gustu juhu, piše Život i stil.

Grašak

Šalica graška sadrži 8 grama proteina i ključne nutrijente koji pomažu kod nadutosti. Grašak obiluje vitaminom C, magnezijem, kalijem i željezom.

Mladi grašak izuzetno je ukusan, no i kada mu nije sezona možete u njemu uživati jer je dostupan smrznuti.
Riba

Tuna, losos i sardine odličan su izvor proteina i omega-3 masnih kiselina koje čine da se dugo osjećamo sitima. Najbolje je na jelovniku ih kombinirati s povrćem.

Krumpir

Iako je dugo bio na crnoj listi, krumpir se vraća na jelovnike na velika vrata. Obiluje kalijem koji pomaže kod nadutosti te željezom, vitaminom B6 i vitaminom C. Krumpir je visokokvalitetni škrob koji će nas dugo držati sitima. Nemojte ga pržiti u dubokom ulju, nego ga pecite u pećnici ili kuhajte.

Sjemenke

Sjemenke suncokreta ili bundeve odlična su grickalica – obiluju cinkom koji jača imunitet te biljnim proteinima i vlaknima koji sprječavaju da brzo ogladnimo.

Uvijek sa sobom nosite vrećicu sjemenki pa gricnite kad postane kritično.

Fermenitrane namirnice

Kiseli kupus, brojno drugo ukiseljeno povrće, miso juha i jogurt sadrže probiotike koji su dobri za crijeva – čuvaju njihovo zdravlje, pomažu probavu i sprječavaju napuhnutost.

Osim što dobro djeluje na probavni trakt, fermentirana hrana jača imunitet i tako čuva zdravlje. Ustvari, imunitet uvelike ovisi o zdravlju crijeva.

Jedite fermentiranu hranu svakodnevno.

Zobena kaša

Probiotici su korisne bakterije koje pomažu rad crijeva, a prebiotici hrane probiotike. Zobena kaša sadrži prebiotike. Osim toga zob obiluje vlaknima te ima jako malo kalorija i masti. Zobena kaša odličan je izbor za doručak.

Orašasti plodovi

Bademi, orasi, lješnjaci i ostali orašasti plodovi bogati su zdravim mastima, vitaminima i mineralima. Osobe koje kao međuobrok grickaju orašaste plodove imaju manje abdominalne masnoće.

Bobičasto voće

Borovnice, jagode, kupine, maline, ribiz pune su vlakana te obiluju antioksidansima i sadrže manje šećera od ostalog voća. Uvrstite bobičasto voće u svakodnevnu prehranu jer će vam pomoći kontrolirati glad, prenosi Dalmacijanews.hr

NAPIŠITE KOMENTAR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime