#ShareLove kampanja: Poziv Balkanu da širi ljubav

Velika regionalna društvena kampanja #ShareLove lansirana je na društvenim mrežama svih događaja iz Exitove festivalske porodice u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Srbiji, gdje su ljudi pozvani da na svojim društvenim mrežama podijele pozitivne poruke ili primjere kao što je ovaj nedavni iz Zadra.

Vijest da je Jure Zubčić iz Zadra svojim hrabrim aktom ispravio grafit mržnje u natpis koji poziva na ljubav, ove je godine pokrenula cijeli region i brojni ljudi su javno pozdravili ovakav potez na svojim društvenim mrežama, ali i putem medija. Motivisani ovim, i sličnim poduhvatima istaknutih ličnosti, sa željom da se ovakvi plemeniti potezi prošire i vide širom regiona, EXIT fondacija iz Novog Sada, u saradnji sa Munja Inkubatorom Društvenih Inovacija iz Sarajeva, najposećenijom info platformom za osnaživanje mladih hocu.ba i Festivalom 84, pokrenula je regionalnu kampanju #ShareLove. Gost emisije “Jedan je dan” bio je Jan Zlatan Kulenović, direktor Munja inkubatora društvenih inovacija.