(VIDEO) Jagode i trešnje: Možemo li ih pojesti previše?

Iako su jagode i trešnje mnogima omiljena poslastica i osvježenje u vrelim ljetnim danima, potrebno je obratiti pažnju na količinu koju pojedemo. Nisu preporučljive ljudima koji imaju problema s viškom kilograma ili visokim nivoima holesterola i triglicerida u krvi. Čak i ako nemate zdravstvenih problema, potrebno je obratiti pažnju na to koliko ćete ovog voća dnevno unijeti u organizam.

Jagode treba jesti bez šećera, a ako ih baš morate zasladiti, uradite to sa malom količinom meda. Mnogo se govori i o tome, da li postoji savršen termin kada trebate pojesti jagode ili trešnje?

Trešnje i jagode smatraju se čestim alergenima. Alergije se javljaju kod djece, a postoji mogućnost da postanete alergični i u starijem dobu.

Mnogo korisnih svojstava veže se i za trešnje. One sadrže mnoštvo vitamina C i beta-karotena, vitamine B6 i K te folnu kiselinu, minerale kalij, željezo, bakar, mangan, kalcij, magnezij, fosfor, cink i kobalt. Trešnje su bogate biljnim vlaknima, što pomaže boljem varenju, dok prisustvo celuloze reguliše probavu.

 

Ostavite svoj komentar