Najbolje tri visokoproteinske namirnice

Foto: Ilustracija

Protein čini gradivne dijelove organa, mišića, kože, hormona i gotovo svega što je važno u vašem tijelu.
Iz tog razloga prilikom svakog obroka trebali biste jesti visokokvalitetne proteine.

Studije pokazuju da to poboljšava zdravlje na razne načine, poput pomaganja u gubitku težine i masnoće u trbuhu, istovremeno povećavajući mišićnu masu i snagu.

Dijeta bogata proteinima takođe snižava krvni pritisak, pomaže u borbi protiv dijabetesa i više.

Preporučeni dnevni unos (RDI) proteina iznosi 46 grama za žene i 56 grama za muškarce. Međutim, mnogi stručnjaci za zdravlje i fitness vjeruju da nam je potrebno mnogo više od toga kako bismo optimalno funkcionirali. Ovdje je popis tri ukusne namirnice koje sadrže visoku razinu proteina.

1. Jaja

Foto: Ilustracija

Cijela jaja su među najzdravijom i najhranjivijom hranom na planeti. Pune su vitamina, minerala, zdravih masti, antioksidanata koji štite oči i hranljivih sastojaka u mozgu kojih većina ljudi ne dobija dovoljno. Cijela jaja su bogata proteinima, ali bjelanjak je skoro pa čisti protein. Sadržaj proteina: 35% kalorija u cijelom jajetu. 1 veliko jaje ima 6 grama proteina, sa 78 kalorija.

2. Bademi

Foto: Ilustracija

Bademi su popularna vrsta orašastih plodova. U njemu su važni hranjivi sastojci, uključujući vlakna, vitamin E, mangan i magnezijum. Sadržaj proteina: 13% kalorija. 6 grama po unci (28 g), uz 161 kaloriju.

3. Pileća prsa

Foto: Ilustracija

Pileća prsa su jedna od najpopularnijih namirnica i lako se pripremaju. Sadržaj proteina: 80% kalorija. 1 pečena pileća prsa bez kože sadrže 53 grama, sa samo 284 kalorije.