(FOTO) Kreće serijska proizvodnja golfa 8: Saznajte koja mu je početna cijena

Foto:

Nakon što su se u medijima pojavila nagađanja da osma generacija volkswagen golfa neplanirano kasni, navodno zbog tehničkih problema sa složenim softverom, čini se da je iz Wolfsburga stiglo zeleno svjetlo za njegovu proizvodnju, prenosi tportal.hr. 

VW je prvotno planirao predstaviti golf na sajmu automobila u Frankfurtu u septembru. Taj je plan promijenjen kako bi automobilski proizvođač usredotočio pažnju na svjetsku premijeru na autosalonu u Frankfurtu kompaktnog hatchbacka ID, VW-ove potpuno električne porodice vozila ID. s pogonom na baterije.

image
/LARSON

Kako bi se novi golf razlikovao među svojim najoštrijim konkurentima kao što su ford focus i opel astra u ovom vrlo kompetitivnom segmentu, VW želi da golf osme generacije postavi mjerilo povezivosti (connectivity) među automobilima.

VW će, primjerice, ponuditi vlasnicima golfa 8 mogućnost otključavanja automobila putem pametnog telefona koji koristi digitalni ključ. Međutim, ova jedinstvena funkcija povezana je s više od 10 različitih podsistema vozila, kažu inženjeri.

“Sistem za navigaciju i infotainment sistem imaju između 10 i 20 miliona linija koda, što je više nego što je cijeli automobil imao prije 10 godina”, rekao je viši rukovoditelj u proizvođaču automobila. Inače, izvorne linije koda (SLOC), također poznate kao linije koda (LOC), softverska je metrika koja se koristi za mjerenje veličine kompjuterskog programa brojeći broj redaka u tekstu izvornog koda programa.

Standardne funkcije golfa 8 uključivat će sistem pomoći održavanja u voznoj traci (Lane-keeping Assist), LED farove, višenamjensko kolo volana s više funkcija i potpuno digitalan kokpit koji uključuje ekran osjetljiv na dodir na središnjoj konzoli od minimalno 8,25 inča. Volkswagen We, aplikacije unutar automobila, može se integrirati pomoću Etherneta za brzi prenos podataka. Ethernet je izraz koji opisuje podatkovne kablove što povezuju kompjutere s internetom. Također se naziva i ožičena internetska veza. A takvi podatkovni kablovi imaju mogućnost pružanja većih brzina od bežičnih verzija jer je veza stabilnija.

image
/LARSON

Novi golf također će moći komunicirati s drugim automobilima i inteligentnom prometnom infrastrukturom. Ugradnja svih ovih funkcija bila je i još uvijek je izazov. Inženjeri trenutno rade na softverskim greškama izvan sistema tokom testiranja pretprodukcijskih serija. Kada se uoči neki problem, radnici nastoje lokalizirati elektroničku upravljačku jedinicu (ECU) sistema koja uzrokuje problem. U automobilu ima na desetke ECU-a. Ako ne mogu riješiti uočeni problem, kontaktira se s dobavljačem komponente kako bi odredili gdje je u softverskom kodu došlo do problema. “Ponekad, kada riješite jedan problem, na njegovom se mjestu pojave još dva”, rekao je viši inženjer elektrotehnike koji je učestvovao u dijagnosticiranju problema u novom golfu. To je djelomično posljedica desetaka različitih ECU-ova, a svi oni imaju vlastiti softver.

Špekulira se o početnoj cijeni od oko 18.000 eura.

Ostavite svoj komentar